Spring til indhold

Returnering & Refundering

Vi har en 14-dages returpolitik, hvilket betyder, at du har 14 dage efter modtagelse af din vare til at anmode om retur.

For at være berettiget til returnering skal din vare være i samme stand som du modtog den, ubrugt eller ubrugt, med tags og i originalemballagen. Du skal også bruge kvitteringen eller købsbeviset.

For at starte en retur kan du kontakte os på Support@lysshoppen.dk. Hvis din returnering accepteres, sender vi dig en returforsendelsesetiket samt instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende din pakke. Varer, der sendes tilbage til os uden først at have anmodet om retur, accepteres ikke.

Du kan altid kontakte os for ethvert returspørgsmål på Support@lysshoppen.dk


Skader og problemer
Undersøg venligst din ordre ved modtagelse og kontakt os straks, hvis varen er defekt, beskadiget, eller hvis du modtager den forkerte vare, så vi kan evaluere problemet og gøre det rigtigt.


Undtagelser / ikke-returnerbare varer
Visse typer varer kan ikke returneres, såsom letfordærvelige varer (såsom mad, blomster eller planter), specialprodukter (såsom specialordrer eller personaliserede varer) og varer til personlig pleje (såsom skønhedsprodukter). Vi accepterer heller ikke returnering af farlige materialer, brandfarlige væsker eller gasser. Kontakt os, hvis du har spørgsmål eller bekymringer omkring din specifikke vare.


Ombytning
Den hurtigste måde at sikre, at du får det, du ønsker, er at returnere den vare, du har, og når returret er accepteret, skal du foretage et separat køb af den nye vare.

Refusioner
Vi underretter dig, når vi har modtaget og inspiceret din retur, og fortæller dig, om refusionen blev godkendt eller ej. Hvis godkendt, får du automatisk refunderet din oprindelige betalingsmetode. Husk det kan tage lidt tid for din bank eller kreditkortselskab at behandle og bogføre refusionen.