Spring til indhold

Fragt & Levering

Fragt & levering

Hos Lysshoppen.dk giver vi altid gratis fragt til vores kunder, ved køb over 599,- (Ellers 29,-)

 

Leveringen finder sted med forskellige transportører, primært GLS . Den forventede leveringstid er 2-3 dage, afhængig af hvilket produkt der er blevet bestilt. Udvalgte produkter kan have en længere leveringstid, herom vil være oplyst ved produktet. Alt levering foregår, i Danmark - men vi kan også levere til sverige - Visse dele af sverige kan vi ikke levere til, herom vil vi tage kontakt til dig.

Ved levering: Undersøg grundigt din pakke & emballage. Hvis skaderne kan ses ved pakke modtagelsen, noter det venligst herom til fragtmanden - inden modtagelsen. Spørg fragtmanden hvis du er i tvivl. Hvis der er skader, kontakt os herom - og vedhæft et billede af skaden. Det derudover også dit ansvar at sikre at leveringen kan finde sted, når du har købt produktet. Hvis levering med fragtmænd, vil leveringen ske til din faktureringsadresse, med mindre andet er aftalt med Lysshoppen.dk

  

Hvad sker der efter jeg har gennemført min bestilling?

Et par minutter efter vi har modtaget din bestilling får du en mail, og din bestilling pakkes og forberedes til afsendelse.

1: Når din bestilling er på vej, sender vi en ordrebekræftelse & kvittering til dig pr. mail. I mailen er der et link til sporing af din pakke.

2: Din bestilling leveres til den valgte leveringsadresse 

3: Hjælp os med at blive endnu bedre! Du bliver inviteret til at skrive en anmeldelse af vores
service - nogle uger efter du har modtaget varen


Vi vil fortsætte med at vokse for at imødekomme alle vores kunders behov og levere en service, der overgår alle forventninger.
Hvordan sender vi pakker?
Primært GLS & Post Nord.

 

Hjemmeadresse / postboks eller pakkeshop?

Lysshoppen.dk ønsker deres kunder skal have deres levering hurtigst muligt - derfor sender vi altid til leveringsadressen - er du ikke hjemme, vil du modtage en besked/mail med yderligere instruktioner om hvordan du modtager pakken.

OBS: Kontakt os, hvis du vil have muligheden for at modtage den i en pakkeshop.

 

 


* Dette inkluderer ikke vores behandlingstid 

Ordre der bliver bestilt efter kl 18, vil blive behandlet dagen efter.

Giver du sporingsoplysninger?
Ja, du modtager en e-mail, når din ordre sendes, der indeholder dine sporingsoplysninger. Hvis du ikke har modtaget sporingsoplysninger inden for 5 dage, bedes du kontakte os.

Min sporing siger "ingen information tilgængelig i øjeblikket".

For nogle post væsener tager det 1-3 hverdage, før sporingsoplysningerne opdateres på systemet. Hvis din ordre blev afgivet for mere end 5 hverdage siden, og der stadig ikke er nogen oplysninger om dit sporingsnummer, bedes du kontakte os.


Hvis du har andre spørgsmål, bedes du kontakte os, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig